Pagina's

dinsdag 8 oktober 2013

Inspirationpost! #1 Bedden



Ik denk dat in de meeste kamers het opvallendste en grootste object toch wel het bed is. Ik vind het altijd heel leuk om met leuke dekbedovertrekken en kussentjes een gezellige sweer te maken. Op zoek naar inspiratie! Ik heb deze afbeeldingen niet zelf gemaakt dus, ze komen van tumblr en weheartit.


Deze eerste is een beetje in een vintage stijltje. Ik vind het echt superschattig voor bijv. in een hotelletje, maar op mijn kamer zou dat niet leuk staan helaas. Natuurlijk nog steeds wel leuk om naar te kijken. Vooral het kussentje in de vorm van een bloem vind ik heel schattig!



Deze is een beetje te rommelig voor mij, maar zou wel leuk staan. Ik zou alleen elke dag alles op de grond gooien en ik kan me dan niet goed meer concentreren in mijn kamer. 


Deze werkt al veel beter, ziet er ook uit als een soort bank dus ook superhandig voor mensen met een kleinere kamer! Deze zou ik zeker wel in mijn kamer zien. 



Deze mint kleur zou ik persoonlijk niet kiezen voor mijn kamer, maar als je alles door lichtroze zou vervangen zou ik dit zeker heel leuk vinden! 


Deze en de volgende zou ik niet in mijn kamer zien, maar het is wel iets wat ik leuk vind!


Hier vind ik vooral de lampionnetjes heel schattig!

Hoe zou jij je bed decoreren als alles zou kunnen?

x


1 opmerking:

  1. Haai,

    Ik vind die voorlaatste echt super en die lampionnetjes zijn idd heel cute <3

    xx

    BeantwoordenVerwijderen