Pagina's

maandag 7 oktober 2013

Maskertje: Action


Sommige action producten zijn goed, en anderen wat minder. Wie bekend is met de Action zal dat vast al weten. Ik heb daar wat maskertjes gekocht, en heb er al een getest. Benieuwd? Lees verder!

Ik heb vandaag het dode zee moddermaskertje getest. Zonder even te lezen ging ik ervan uit dat het maskertje zo aangebracht kon worden, wat niet zo bleek te zijn, dus misschien heeft dat het maskertje beïnvloed. Je moet het namelijk 1 minuut in lauw water leggen. Ik ga een andere keer het maskertje proberen zoals het moet, en al het dan anders is zal ik het laten weten.


Het maskertje was best heel vloeibaar, en zag er niet uit al modder. Het rook ook heel apart voor zo'n masker, want het rook heel sterk naar lavendel.

Ik zag niet echt een verschil met mijn huid, dus het zal niet veel ergs aanrichten. Mijn huid was niet rood ofzo dus ik weet niet echt wat het masker doet.

Ik ben benieuwd of het masker anders werkt als je hem opdoet zoals het hoort en ik zal het jullie laten weten. Als het geen verschil maakt dan vind ik dit niet zo'n fijn maskertje.

Hebben jullie weleens action maskertjes geprobeerd? 

x


Geen opmerkingen:

Een reactie posten