Pagina's

vrijdag 27 september 2013

Wat nieuwe spullies :)


Ik heb een tijdje geleden wat nieuwe make-upjes gekocht, deels omdat ik het nodig had en sommige dingen wilde ik graag een keertje proberen!



Als eerst deze foundation poeder. Mijn essence compactpouder was bijna op, dus ik wilde een nieuwe proberen. 


Ook was ik wel benieuwd naar de eyeliner, dus nam ik die ook mee. 


Mini oogschaduwpalletje in de kleur nude. 


Over deze eyeshaduwbase had ik al heel veel goede geluiden gehoord, dus dit leek me ook wel leuk.


Nieuwe concealer :)


Ook over dit essence product hoorde ik veel goede geluiden, dus wilde ik het zelf ook proberen. 


 Essence is met een nieuwe collectie: BE LOUD! Dit is een lijn een beetje gericht op het stoerdere, met veel legerachtige kleuren en patronen. Ik heb hiervan drie producten gekocht om te testen, dus laat het even weten als je er een revieuw van wilt!


Dit is de blush, deze was er ook in een perzikachtige kleur. 


Een duo oogschaduw


En een Jumbo sheer stick. 

ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen


Wat vinden jullie het leukst aan de herfst? 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten