Pagina's

maandag 2 september 2013

Filmrevieuw The Heat

Afgelopen weekeind ben ik naar The Heat geweest, dus hier een stukje over de film en wat ik er van vond!

De film is geregisseerd door de regisseur van Bridesmates: Paul Feig. Ik heb Bridesmaids ook al gezien en vond dat ook een leuke film. 


Het gaat over een hele nette FBI-agent, met eet uitmuntende reputatie. Ze gaat altijd metodisch te werk en is superarrogant. Shannon Mullins, een agent die uit Boston komt. Ze heeft een super grote mond en een kort lontje. Ze hebben nog nooit samengewerkt, maar moeten nu met elkaar samenwerken om de strijd aan te gaan tegen een gewetenloze drugsbaron. Naast dit gevecht gaan ze ook een gevecht aan, tegen elkaar. 

Voor de film:
Ik  denk dat het een pure comedie is. Er zal wel wat actie inzitten want het is een film met FBI erin, maar ik verwacht niet dat het heel eng is ofzo. 

Na de film:
Het eerste deel bestaat vooral uit humor, met een beetje geweld. Daarna komt er veel meer actie in, mensen worden bijv. in beeld neergeschoten. Op het moment zelf schrok ik daar heel erg van, niet echt van hoe die mensen eruit zien na hun dood, maar gewoon omdat het plotseling was. Nada we de filmzaal uitliepen kreeg ik een enorme lachbui om de moorden. Dat vind ik best wel vreemd. 

Ik vond het zeker een hele leuke film, maar het is geen film om te verslijten en honderd keer te kijken. 

x

Welke film heb je al super vaak gezien?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten