Pagina's

donderdag 12 september 2013

Yves Rocher Douchgels


Hoi! Ik heb pas een bestelling geplaatst bij Yves Rocher, waaronder 3 douchgels! Hier laat ik jullie weten wat ik er van vind!



Als eerste de Vitaliserende BodyShampoo met citroenkruid. Deze ruikt in het flesje best wel geconcentreerd maar wel superlekker! Als je gedoucht heb ruik je hem nog steeds, maar wel wat minder! Ik vind dit een superlekkere geur, en hij werkt goed. Ook gaat ie lekker lang mee! Deze douchegel kan je dus gebruiken voor je lichaam, en om je haar mee te wassen!



Ook heb ik deze douchegel gekocht, deze rook heerlijk naar chocolade met sinaasappel erin. Ik ben bijna verslaafd aan deze geur! Deze heet Sinaasappel uit Florida en de sinaasappel ruik ik duidelijk terug. Ook deze blijf je ruiken na het douchen.  




Als laatste heb ik deze douchegel gekocht omdat ik hier veel goede geluiden over had gehoord! Hij ruikt inderdaad fris en naar was, en dat is heel fijn voor wat luiere dagen vind ik. 

Ik ben heel tevreden over deze douchegels en ik zou ze zeker weer kopen als ze op zijn, maar misschien zou ik dan nieuwe geuren proberen. 

In de flesjes zit 200 ml en ze kosten 3,00 per stuk. 

x

Heb jij een favo douchegel?






Geen opmerkingen:

Een reactie posten