Pagina's

dinsdag 10 september 2013

Een kijkje in mijn agenda (winactie story #1)

Hoi! Weer een heel andere post, namelijk een kijkje in mijn agenda en hoe ik alles indeel! Dit is de eerste winactie story


Dit is mijn agenda, ik heb dus de Pip agenda. Hij is lekker vrolijk en (niet zo goed te zien) lekker roze!


Dit is het logo van pip.


Als eerste de timetable. Hier schrijf ik mijn rooster in, zodat ik niet de hele tijd op meta hoef te kijken. Hier kijk ik ook elke avond in als ik mijn tas inpak.


Ook staat er natuurlijk een cijferlijst in. Aan het begin van de periode schrijf ik alle vakken er vast in, en af en toe schrijf ik een aantal cijfers van magister over.


Natuurlijk staat er ook een B-day kalender in ;)


Ook staan alle vakanties er al in, dat vind ik erg handig. Zo hoef ik niet telkens op internet te kijken wanneer ik nou eindelijk vakantie heb.



Telefoon schema! Altijd handig :)


En dan de dagen zelf. Veel mensen schrijven het huiswerk bij het uur dat ze die les hebben, maar ik doe dat niet meer, het kost super veel tijd om eerst te bedenken wanneer je die les hebt en dan nog eens de goede dag te vinden. Ik schrijf het gewoon bij de dag waarop ik het af moet hebben, en dan ben ik veel sneller klaar.


Ook een aantal bladzijdes voor e-mail adressen komen natuurlijk altijd goed van pas.


En met een adresboekje in je agenda zeul je ook nog eens minder mee!


Nog even een fototje van de zijkant! 

x

Welke agenda heb jij?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten