Pagina's

woensdag 11 september 2013

Essence My Skin tinted moisturizer

Ik was pas met een vriendin in de kruidvat en toen kwam ik dit tegen, een tinted moisturizer van essence. Deze gebruik ik nu een paar dagen en nu is het tijd voor een revieuw!



De tube zit in een doosje, waar ook de beschrijving, ingrediënten ect. op staan. Ik koos de light skin variant. 

Als gebruiksaanwijzingen staat dit erop:

my skin tinted moisturizer voor lichte huid die je kunt zien, voelen, en ruiken.
de intensief verzorgende, vochtinbrengende crème met een vleugje make-up past perfect bij je huidtint voor een natuurlijke, egale teint. De formule - verreikt met perzikpitolie en acaibessenextract- verzorgt, beschermt, en hydrateert de huid tot wel 24 uur. Lichtreflecterende pigmenten geven je huid een gezonde en frisse look. Met beschermende uva/uvb-filters en een fruitige geur! Na de reiniging met essence my skin producten gelijkmatig over gezicht en hals aanbrengen. Huidverdraagzaamheid dermatologisch getest. 



Dit product steunt projecten voor meiden over de hele wereld.


In de tube zit 50 ml, en er staat eigenlijk hetzelfde op als op het doosje.


Het dekt niet heel goed, dus het is geen fijn product voor mensen die een hele goede dikke dekking zoeken. Ik vind een beetje dekking wel fijn, dus ik vind het een superfijn product. Er zijn maar 2 kleuren te verkrijgen, maar de kleur past zich heel goed aan. Je moet toch niet de donkerdere kleur kiezen als je een lichte huid hebt, want zo goed past het zich niet aan. 

x

Welke verzorgingsproducten gebruik jij elke dag?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten