Pagina's

maandag 9 september 2013

Droogshampoo?

Soms hoor ik weleens dat mensen niet weten wat ze moeten met droogshampoo en dat het niet goed werkt. Ik dacht: ik schrijf er een artikeltje over, zodat jullie ook de handigheid ervan in gaan zien!

Droogshampoo's zijn geen echte shampoo's! Het verbergt alleen het vette van je haar. Dat is handig voor mensen die het heel druk hebben, en een dagje geen tijd hebben om hun haar te wassen, maar toch vet haar hebben. Je sprayt het bij je haarwortels (houd wel een flinke afstand van je hoofd, want anders krijg je een witte waas op je haar) en dan maak je een scheiding een stukje naar de zijkant en spuit het weer. Ga zo verder en laat het kort intrekken. Ga dan goed met je handen door je haar en het voelt niet meer vet en zo ziet het er ook niet uit!




Je hebt droogshampoo's van verschillende merken, maar Batiste is volgens mij echt een hele goede! Ik heb er zelf twee van en ik ben er heel tevreden over! De droogshampoo's kosten volgens mij rond de vier euro.



De shampoo's hebben allemaal een vrolijke verpakking en ruiken allemaal anders!



Je hebt ze ook voor verschillende haartypes, bijvoorbeeld voor geverfd haar, voor een volume boost en ook voor gewoon haar.

Batiste is natuurlijk niet de enige droogshampoo. Kijk in jou drogisterij bij de shampoo's en vind uit van welk merk jij ze het fijnst vind. 

Droogshampoos met een geurtje kan je natuurlijk ook prima gebruiken als je haar na een etentje of een BBQ heel vies ruikt!

WAARSCHUWING:
1x droogshampoo sprayen en je haar is schoon? nee dus, het zorgt alleen voor uitstel. Natuurlijk moet je je haar blijven wassen, maar dit is vooral voor als je geen tijd hebt, maar toch vies haar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten