Pagina's

zondag 8 september 2013

tag! 38 beauty vragen

Hoi! Weer eens een tag: 38 beauty vragen! Ik denk dat het wel voor zich spreekt wat dat is. 
1. Hoevaak was jij je gezicht op een dag?

2 keer, allebei de keren met facewash. Ik gebruik dan de my skin (de blauwe) van essence.

2. Welk huidtype heb je?

Een gevoelige huid. Ook heb ik een vettere t-zone

3. Welke facewash gebruik je op dit moment?

Essence my skin soft cleansing gel. Deze zit in de blauwe tube.  

4. Scrub je je gezichtshuid?

nee, eigenlijk niet. 

5. Welk merk gebruik je hiervoor?

...

6. Welke dagcreme gebruik je?

Ik gebruik de dagcrème van de kruidvat.

7. Heb je sproeten?

ja, in de zomer meer dan in de andere seizoenen. 

8. Gebruik je een oogcreme?

Nee ik heb het nog nooit geprobeerd.

9. Heb of had je last van acne?

Nee ik heb geen last van acne daar ben ik echt blij om.

10. Welke foundation gebruik je op dit moment?

Ik gebruik een moisturizer met een lichte tint, van essence.

11. En welke concealer gebruik je?

Ik gebruik geen concealer.

12. Weet je wat de ondertoon van je gezichtshuid is?

Ik heb geen flauw idee!

13. Wat vind je van valse wimpers?

Ik heb het nog nooit gebruikt, maar het lijkt me wel grappig een keer voor een feestje. Toch lijkt het me moeilijk om aan te brengen en het lijkt me irritant zitten. 

14. Wist je dat je je mascara elke drie maanden moet verwisselen?

Dat heb ik wel eens gehoord, maar ik houd het niet bij ofzo. Ik gebruik gewoon de mascara die ik op dat moment fijn vind.

15. Van welk merk is je mascara?

De mascara die ik geb


16. Sephora of MAC?
Sephora, daar heb je meer merken! 



17. Heb je een MAC Pro-card?

nee. 

18. Welke tools gebruik je voor het aanbrengen van je make-up?

Mijn handen en kwasten.



19. Welke primer gebruik je voor onder je oogschaduw?
Ik draag bijna nooit oogschaduw, dus heb ik ook geen primer.

20. En voor je gezicht?

gebruik ik ook niet ;)

21. Wat is je favoriete oogschaduwkleur?
Ik draag dus bijna nooit oogschaduw, maar ik vind hele natuurlijke looks leuk. 

22. Oogpotlood of eyeliner?
Eyeliner! Met eyeliner kan je dunnere lijntjes maken en oogpotlood brokkelt bij mij altijd af.


23. Prik je vaak in je ogen met een oogpotlood?
nee, want ik gebruik het bijna nooit.

24. Gebruik je minerale make-up?
nope

25. Welke lipstickkleur is je favoriet?
een beetje rozig, maar niet te opvallend.

26. En welke kleur lipgloss?
Ik heb nog steeds niet de ideale niet plakkende lipgloss gevonden.


27. Wat is je favoriete blush op dit moment?
Rose van Yves Rocher!

28. Koop je wel eens make-up via e-bay?
nee

29. Gebruik je liever drugstore make-up of de wat duurdere merken?
drugstore, de wat duurdere merken zullen wel beter zijn, maar dat geef ik niet uit voor make-up. Tuurlijk ik vind het hartstikke leuk, maar de duurdere merken zijn niets voor mij. 

30. Heb je er ooit over nagedacht om make-up lessen te nemen?
nee, ik kijk de filmpjes op youtube.

31. Ben je een beetje klungelig als je je make-up aanbrengt?
soms wel ja, vooral met eyeliner.

32. Aan welke make-up fout heb je echt een hekel?

Te donkere foundation, bb cream of concealer.

33. Hou je van felle make-up of natuurlijk ogende make-up?
natuurlijke. 

34. Van welke celebrity vind je de make-up echt prachtig?
Demi Lovato heeft een best natuurlijke look. 


35. Stel: je moet de deur uit, maar je mag slechts 1 product gebruiken om je mee op te maken, welk product zou dat zijn?
Mascara, zonder mascara zie ik er best moe uit. 

Zou je het huis kunnen verlaten zonder make-up op?

ja, als ik geen tijd heb of ik ga zwemmen heb ik geen make-up op.

Vind je dat je er zonder make-up nog steeds goed uitziet?

Ik zie er best moe uit zonder mascara, maar verder kan ik wel de deur uit zonder make-up.

Wat is, volgens jou, het beste make-up merk?

Ik hoor best veel goede dingen over MAC. Maar butgetproof kies ik voor Essence.

En als laatste: wat vind je van make-up?

Super leuk!

x

Welke tag moet ik nog eens doen? Ik zit erover te denken om elke dinsdag een tag te gaan doen, lijkt dat jullie wat?



Geen opmerkingen:

Een reactie posten