Pagina's

zondag 1 september 2013

Zoektocht naar minder pluis #1 Kruidvat Botanicals Anti Frizz masker

Dit masker van de Kruidvat is volgens mij niet echt nieuw, maar ik had er nog nooit van gehoord. Ik ben al een tijdje op zoek naar een haarproduct waardoor je haar minder gaat pluizen, want mijn haar gaat heel erg pluizen als ik mijn haar gewassen heb. Ik kwam dit toevallig tegen en ging het uitproberen! Dus lees snel verder als je er meer over wil weten!


Het masker zit in een pot van 250 ml. De pot is van zacht plastic en het heeft een paarse deksel. Onder dat deksel zit nog een extra dekseltje van doorzichtig plastic. Het maskertje is een beetje peachy en ruikt super lekker fruitig!


Het maskertje belooft verzorging en minder pluizig haar. Het geeft je haar hydratatie en maakt het gezond! Dit klinkt best als iets wat mijn haar zou kunnen gebruiken!

Gebruiksaanwijzing:
Het masker in handdoekdroog haar licht inmasseren. Circa 10 à 15 minuten laten inwerken en vervolgens goed uitspoelen.


Na dit gedaan te hebben voelde mijn haar een beetje vet. Voor de zekerheid heb ik het nog een keer goed uitgespoeld, en nu wist ik zeker dat er geen maskerresten in mijn haar zaten. Ik heb mijn haar gewoon laten drogen, en het werkte best goed! Na 2 uur gewoon drogen pluist mijn haar een beetje, maar zeker veel minder!

Ik ben best benieuwd naar de andere producten uit deze serie, dus als jullie daar een revieuw van willen lezen hoor ik het graag!

Dit heeft niet echt met dit artikel te maken, maar ik hoorde dat de reacties het niet goed doen. Totdat het is opgelost kan je de reacties mailen naar mijn mailadres. Ik zet ze dan anoniem op mijn blog als reactie. Zet in je mailtje alsjeblieft op welk artikel je wil reageren en of ik je naam eronder mag zetten.

x



welke haarproducten gebruik jij het liefst?



Geen opmerkingen:

Een reactie posten