Pagina's

maandag 26 augustus 2013

Back to school #2: Schoolspullen :)

Sommige scholen zijn al begonnen, maar ik heb lekker nog een weekje vakantie! Maar goed, het is misschien wel leuk om mijn schoolspullen te zien, dus dat ga ik doen.



Als eerste mijn kaftpapier! Ik wilde dit jaar wat meer basic dingen zonder superveel plaatjes enzo, dus ik heb het wat rustiger gehouden. Ik heb een zilvere, een roze en nog een roze met donuts!


Ik heb afgelopen jaar heel erg gemerkt dat ik veel te weinig van dit soort snelhechters had, dus ik heb er twee van meegenomen. 


Ik vond mijn etui niet zo leuk meer, dus heb ik een nieuw etui met hartjes gekocht. Ik houd echt heel erg van dit etui! in mijn etui zitten:


Een nieuwe gum, natuurlijk is ie roze.


Grijze potloden



Veel balpennen. Omdat niemand al zijn pennen aan het eind van het jaar nog heeft.


Passer, inderdaad roze. Ik heb geen uitgebreide omdat ik hem altijd kapot en kwijt maak.


Liniaaltje.


Geodriehoek. (koop een buigbare, de anderen gaan heel snel kapot)


USB Stick


en stiften, potloden, markers ect. 



Volgens mij is het enige drukke wat ik gekocht heb deze agenda van PIP! Deze had een vriendin vorig jaar, en die vond ik echt super cute!


10 blanco schriften van de Hema! De enige blanco die ik kon vinden en dit zijn nog best wel leuke kleurtjes!


Etiketten


Een pakje zilveren schriftjes en wiskundeschriften.


Deze super leuke schriften van V&D!


Nog een groot ruitjesschrift!


En een groot notitieboek!


Dit was #2 van Back to School! Als jullie nog ideeën hebben, laat het achter in de reacties, op instagram (Fashionbeautylifestylex) of mail me! 

x

Waar koop jij je schoolspullen?




1 opmerking:

  1. Cute die spullen! Ik koop ze bij de V&D of bij de Paagman in Leidschehage! Dat kaftpapier met de donuts vind ik zo nice <3

    BeantwoordenVerwijderen