Pagina's

maandag 26 augustus 2013

WIN WIN WIN!

Omdat mijn blog niet zoveel volgers had toen ik de vorige winactie poste, heb ik maar 2 reacties gekregen, en omdat ik het toch leuk vind om jullie nog een kans te geven heb ik een nieuwe winactie voor jullie!

Wat moet je doen
Bedenk 3 ideeën voor blogposts voor mij, het kan vanalles zijn: receptjes, DIY's, revieuws, als het maar bij mijn site past. Mail deze ideeën naar: fashionstyle.beautystyle@gmail.com

- Dit moet gebeuren voor  2 september 2013. Je hebt de tijd om in te zenden tot 00:00.
- Je moet reageren op het winnaarsbericht binnen drie dagen, anders zal de prijs naar iemand anders gaan.
- over de actie kan niet worden gecorrespondeerd.


Wat kan je winnen
Degene met de leukste ideeën wint een aantal beautyproducten! Wat deze producten zijn, zijn nog geheim, maar ze zijn super leuk!

Ik hoop dat jullie het leuk vinden en allemaal meedoen, want het zijn superleuke producten!

x


Geen opmerkingen:

Een reactie posten