Pagina's

vrijdag 23 augustus 2013

Back to school 2013: Make-up en kleding

De eerste dag school is altijd leuk, maar toch ook een beetje spannend. Wat doe je aan en hoe zie je eruit? Je wilt natuurlijk een goede indruk maken op je nieuwe of oude klasgenootjes!


make-up

Het is sowieso super belangrijk om je huid te hydrateren. ik doe eerst wat cleansing gel van essensce op mijn gezicht. Dat masseer ik in en spoel ik vervolgens af en droog mijn gezicht deppend af met een handdoek. vervolgens breng ik een dagcrème aan.


Ik vind het niet mooi om een dik plakkaat make-up op je gezicht te hebben. Ik heb zelf geem foundation nodig, dus ik poeder alleen mijn gezicht af met een matte poeder. Ook breng ik een niet al te opvallende blush aan, om er gezond en fris uit te zien.

verder breng ik alleen lippenbalsem en wat mascara aan.

Dit is een best simpele en basic look. Je kunt natuurlijk meer toevoegen en gewoon doen wat je zelf wilt en waar je jezelf prettig bij voelt.

outfit

De eerste dag wil je indruk maken, maar wel op de goede manier. Je moet natuurlijk kleding aantrekken waar je je prettig in voelt. Ik heb een outfit als voorbeeld. Ik weet natuurlijk niet wat voor weer het is, dus daar kan je het wel een beetje op aanpassen.


De eerste outfit is een hele simpele casual look. Een trui van de Zara met een jeans die ook van de Zara is. Daaronder een paar rode all stars. De accesoires zijn een Noosa armband en mijn Icewatch. Het kettinkje is van Scotch Rebel.


Ik hoop dat jullie hier een beetje inspiratie uit hebben gehaald! Veel suc6 op school iedereen en vooral veel plezier

x

wat zit er in je schooltas wat je echt niet kunt missen?









Geen opmerkingen:

Een reactie posten