Pagina's

woensdag 6 november 2013

Nieuwe Essence collectie: Beauty Beats

Zoals jullie waarschijnlijk al aan de titel van deze post zagen, heeft essence een nieuwe collectie uitgebracht: Beauty Beats. Deze collectie is gebaseerd op de tour van Justin Bieber. Dit kan je ook wel aan de namen van de producten zien, allemaal afgeleid van een liedje van Justin. In het kruidvat filiaal in mijn buurt was de gehele collectie er, maar ik heb 4 producten gekozen die me wel leuk leken. Hier schrijf ik nu geen revieuw over in dit artikel, maar ze komen nog wel online.

Essence heeft voor deze collectie veel dezelfde kleuren, dus als je deze kleuren niet leuk vind is deze collectie helaas niets voor jou.

Als eerste kwam essence met een duo eyeliner, deze heeft een dunne en dikke kant. Hij heet 'the biggest fan' en kost €2,99

Ook kwam essence met mono oogschaduws. Deze hebben ze in drie kleuren: een paarse, een lichtblauwe en een grijze kleur. Ik heb de grijze gekocht in 03 as long as you love me.

Een lipgloss was er natuurlijk ook weer bij: ik koos de lichtroze in de kleur 02 eenie meenie. deze zou lang moeten blijven zitten, dus ik ben benieuwd!

Last but not least kocht ik een van de 4 nieuwe lakjes in de kleur 04 groupie at heart. deze heeft goude glinsters dus ik ben heel benieuwd!

Ik hoop dat jullie deze een beetje kortere post leuk vonden, en reageer even van welke je zeker snel een revieuw wilt zien.

Ik hoor weleens dat de reactie's het niet doen, als dat ook bij jou het geval is mail dan even je reactie naar fashionstyle.beautystyle@gmail.com en als je wilt plaats ik hem alsnog!

x









Geen opmerkingen:

Een reactie posten