Pagina's

maandag 11 november 2013

Revieuw Nagellak Beauty Beats


Hoi! vandaag ga ik voor jullie weer een product van de Justin Bieber tour lijn van essense revieuwen, en zoals jullie zagen aan de afbeelding is dat dit keer de nagellak! 

Dit is wat de site zegt over de nagellak: 
droom & gil all around the world! de vier trendy nagellakken in paars, lichtblauw, koraal en turkoois zijn ultra langhoudend en geven ultieme dekking op de nagels. star-appeal gegarandeerd! verkrijgbaar in 01 baby, baby, ooh!, 02 i’m backstage, 03 as long as you love me en 04 groupie at heart.

Ik koos voor kleur 04 groupie at heart. Dit is een donkerroze kleur die vrij hard is. De suptiele gouden glitters maken het toch een zachtere kleur. 

 

Het kwastje is dunner dan het gebruikelijke Essence kwastje, maar dit vind ik wel mooi omdat het natuurlijk ook een heel ander potje is. De lak brengt in 1 laag al goed dekkend aan en droogt snel, dit vind ik zeker een pluspunt!

De nagellak kost 1,89 en er zit 8ml in. 

Ik ben zeker heel tevreden over deze nagellak en ik ben benieuwd of de andere kleuren ook zo goed zijn! Laat het even weten als jij andere ervaringen hebt met dit lakje en of je hem ook zou willen kopen! 






Geen opmerkingen:

Een reactie posten