Pagina's

donderdag 7 november 2013

Revieuw: lipgloss Beauty Beats


Vandaag heb ik voor jullie de eerste revieuw van de nieuwe Essence producten.

Deze keer ga ik de lipgloss revieuwen en dit is wat de site erover zegt:

"altijd een vrolijke song op je lippen! deze lipglosses laten je lippen stralen en geven ze een onweerstaanbaar mooie glans in drie trendy tinten. dankzij de langhoudende textuur zijn ze je perfecte metgezel tijdens een concertavond! verkrijgbaar in: 01 groupie at heart, 02 eenie meenie en 03 I´m backstage"

Ik dacht toen ik deze kleur koos dat 'ie vrij basic en doorzichtig zou zijn, maar hij was in werkelijkheid heel creamy en zichtbaar. Omdat dit een hele lichte kleur is vind ik hem daarom niet zo mooi bij mij staan. Het kan natuurlijk dat hij bij jou wel heel mooi staat, maar bij mezelf ben ik er niet zo van overtuigd.


Ook vind ik de applicator niet zo fijn, hij brengt teveel aan op één hoopje waardoor ik het zelf nog moet uitsmeren. Doe ik iets fout?

Nou goed, niet zo'n lange revieuw maar ik ben er zelf niet helemaal ondersteboven van. Dat kan ook helemaal aan mij liggen, want ik ben meer iemand van de lipsmackers en lipsticks.

Ik ben benieuwd of als jullie dit product hebben, jullie er ook zo over denken of dat ik misschien iets niet goed gedaan heb?

x



Geen opmerkingen:

Een reactie posten