Pagina's

dinsdag 19 november 2013

maskertje revieuw


heyy guys!

Weer eens een maskertje revieuw! Dit keer  een duomaskertje van nivea!


Het is een verfrissend masker met Aloë vera, ik ben benieuwd! Het zou je gezicht moeten hydrateren en en zorgen voor het behoud van de natuurlijke vochtbalans van de huid. 



beetje onduidelijk maar dit zijn de ingrediënten. 

Het maskertje is blauw, maar niet heel 'gepigmenteerd' dus dit is niet echt iets voor als je een echte dikke laag met een kleurtje wilt. Er zit genoeg in het pakje voor je hele gezicht, ik had precies genoeg. 
Het maskertje kan na 10-15 min afgespoeld worden. Ik haal maskertjes er meestal met een milde face wash eraf, want dat maakt je gezicht goed schoon. Mijn huid was een klein beetje rood, maar volgens mij kwam dat door het washandje wat ik gebruikte. 

Ik vind dit een prima maskertje, ik heb er niets op aan te merken maar ik merkte niet veel verschil.

xx 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten