Pagina's

dinsdag 18 maart 2014

How to live healty? My 5 tips!

Hey! vandaag mijn tips voor deze week, maar ook voor natuurlijk andere dagen, of voor altijd natuurlijk!

1. Sporten, of course!
Ik vind het 's ochtends wel lekker om wakker te worden met situps en dat soort 'oefeningen'. Ik zet dan bijvoorbeeld Can't Hold Us op en dan ga ik daarop bewegen! Natuurlijk doe ik daarnaast ook nog aan sporten en fiets ik naar school dus ik kom wel aan mijn beweging!


2. Niet of minder snoepen
oftewel doe mee aan de challenge :) kijk maar naar mijn artikel van 2 dagen geleden!


3. water!
zet een kan water naast je als je zit te werken en elke keer als je 'trek' hebt, neem je een glas water. Je zult zien dat je dan geen trek meer hebt en er zitten geen calorieƫn in!

4. Recepten
Zoek op internet naar gezonde recepten en probeer ze eens uit! Gezond eten kan ook lekker zijn ;)

5. Happy smile, Happy body 
Maak veel lol en lach veel! Ook dit is heel goed voor je!

Sorry dat dit een iets korter artikel is geworden, ik had niet heel veel tijd vandaag!

xoxo

Ik wil wel even duidelijk maken, voor de mensen die dat nog niet wisten, dat ik geen diĆ«tiste ofzo ben. Ik deel gewoon mijn eigen tips die ik zelf fijn vind 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten