Pagina's

zondag 16 maart 2014

Welcome to a new healty lifestyle!

Hey allemaal!

Vandaag een beetje een ander soort blogpost want ik heb mezelf tot een uitdaging gesteld! Ik ga proberen een week lang gezond te leven te starten met de eerste dag van een nieuwe schoolweek, morgen dus!

Dit is dus de volgende, zelfbedachte, challenge:
Een week lang gezond eten en te leven. Wat houdt dit in? Dat kan per persoon verschillen, maar wat ik wil doen is minstens 5 uur te bewegen, hiermee telt fietsen naar verschillende activiteiten en bewegend werk, zoals een krantenwijk, ook mee. Daarnaast eet ik ook gezonder, maar wel op mijn eigen manier ik heb mezelf deze regels gesteld:
- alleen thee en water drinken, 's ochtends optimel mag evt. en zelfgemaakt vruchtensap met vers fruit mag ook, maar niet te vaak
- daarnaast geen snoep, chips en dat soort zaken

Ik ga proberen voor elke dag van deze week een artikel over gezondheid online te hebben en ik houd een dagboek bij met al mijn moeilijkheden enz.

Natuurlijk is een week zo voorbij, maar ik ben heel benieuwd hoe het zal gaan en misschien zal ik nog een week doorgaan!


En wat nou als ik de mist in ga, want stel je spreekt af om een ijsje te eten wat dan? Ik heb mezelf de regel gesteld dat ik per fout product de helft van het aantal calorieën wat daarin zat omzet in squats en situps. bijv: ik eet 1 blokje kauwgum en daar zitten 14 calorieën in. Ik moet dan 7 squats/ situps doen!

Ik ben heel benieuwd hoe dit zal gaan! Laat achter in de reacties wat jou tips zijn en of je meedoet!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten