Pagina's

zondag 22 december 2013

Christmasss! #1 TAG: All i want for chrismas..


Ik weet het, ik ben heel laat met kerstposts, maar beter laat dan nooit toch? Ik ga de komende dagen allemaal kerst-posts plaatsen dus jullie kunnen nog wel wat leuke dingetjes verwachten! Vandaag begin ik gelijk al met de eerste, een tag! Deze tag heb ik overgenomen van Lenette12345 ik hoop dat jullie het leuk vinden! Sommige vragen pasten niet zo bij mij en heb ik dus weggelaten, mocht dat je opvallen. Ook heb ik er zelf wat vragen bijbedacht. Ik zou het leuk vinden als je mijn versie op jou blog overneemt, zet je dan wel erbij dat ie van mijn blog komt?

1. Wat is je favoriete kerstliedje? En het meest verschrikkelijke?
Mijn favoriete kerstliedje is denk ik toch All i want for christmas van Mariah Carey maar ik begin de laatste tijd ook naar Justin Bieber zijn kerstalbum te luisteren en natuurlijk komen de echte klassiekers ook vaak voorbij. Kerstliedjes die ik verschrikkelijk vind komen niet op in mijn hoofd, ik vind eigenlijk alles wel leuk. 

2. Wanneer zet je je kerstboom op? En welke kleur zijn de accessoires?
Dit jaar waren we een beetje laat met de kerstboom opzetten en versieren. De kerstboom stond er al een paar dagen eerder maar we hebben de kerstboom vrijdag pas versierd. Wij hebben nooit een thema bij onze boom, maar er zijn er jaar wel nieuwe items te spotten. In onze boom hangt alles door elkaar, denk bijvoorbeeld aan allemaal dingetjes die we toen we klein waren gemaakt hebben, maar ook een minnie uit Disneyland. 


Mijn eigen kerstboompje, een kleine neppe, die op mijn kamer te bewonderen is, heeft wel een thema voor het eerst. Ik wilde hele goedkope kleine balletjes, want ik laat alles vallen. Gelukkig kon ik slagen bij de action met rode en zilvere balletjes en heb ik van de Blokker er wat candycanes bij gehangen. 

3. Als ik de kerstman was, dan zou ik...
Zorgen dat iedereen met kerst de leukste en gezelligste dagen van het jaar heeft, met familie en zonder ruzies. 

4. Wat is jouw ultieme kerstgevoel?
Gezellig met de mensen van wie je houd zijn.


5. Wanneer begint kerst volgens jou?
Als alle kerstspullen in de winkels komen en er overal kerstliedjes gedraaid worden. Maar het echte kerst is natuurlijk als je ´s ochtends op kerstochtend wakker wordt. 

6. Hoe versier je je kamer in de kerst/winter tijd?
Hier zijn wat foto´s van hoe ik mijn kamer in de kerst/wintersferen breng.


Alle overige kerstballen die overzijn doe ik in een grote doorzichtige pot en dat ziet er heel gezellig uit!


En natuurlijk de twee kandelaartjes van action, die overal op blogs en youtube voorbij komen. 

Ik hoop dat jullie deze tag leuk vonden! 






2 opmerkingen: