Pagina's

zondag 29 december 2013

Lippenbalsum!



Hoiii!

Misschien weten jullie het al, maar ik HOUD van lippenbalsum! Ik doe eigenlijk nooit lipstick of lipgloss op naar school ofzo maar lippenbalsum gebruik ik bijna elke dag. Ik heb een aantal favorieten die ik zal benoemen voor jullie. Dit zijn niet alle lippenbalsums die je hierboven zag, dat zijn al mijn lippenbalsums!


Dit zijn de vier favorieten die ik heb!




Als eerst, hoe kan het ook anders, een van mijn babylips! Ik heb er nu twee en ik ben er superblij mee! Ik vind ze heel fijn werken en deze heeft ook een roze kleurtje! 


Deze vind ik haast nog fijner! Ook dit is een  babylips en deze heeft geen kleurtje maar zorgt dat ik niet van die hele droge lippen heb. 


Ook heb ik een iets goedkopere, van essence. Deze kwam ik een keer tegen en ik wilde hem heel graag eens proberen. Hij ruikt heel lekker en heeft een subtiel kleurtje. 


Deze gebruik ik alleen 's avonds of thuis. Ik doe dan een best dikke laag op mijn lippen voor ik ga slapen en dan zijn mijn lippen 's ochtends heel goed gehydrateerd en zacht!

Ik hoop dat jullie dit een beetje leuk vonden om te lezen en dat jullie er misschien ook wat uit herkende! 


wat is jou favoriete lipbalm?

x

2 opmerkingen: