Pagina's

woensdag 4 december 2013

Promotie! Welke blogs die nog niet zo bekend zijn volg ik?

hoi!!

vandaag een promotie voor 2 blogs die nog niet zo heel bekend zijn!

Als eerste de blog van Gigi: Gigislifestyle

Dit is een blog van een meisje die ik ken. Zij heeft een blog over lifestyle, maar ook fashion en een klein beetje beauty! Het liefst lees ik de stukjes over fashion en de smoothies die ze maakt. Ook heeft ze een gelijknamig youtubekanaal! Ik vind haar foto's heel mooi en ze plaatst veel verschillende dingen. Ik kan deze blog zeker aanbevelen!

Als tweede (en laatste) de blog van Joosje en Milka: lifeloveblogs . Hun blog is net opgestart maar omdat ik Joosje heel goed ken zou ik het leuk vinden als jullie een kijkje zouden nemen! Zij schrijven over hun leven en zullen ook over fashion en andere een beetje meer lifestyle achtige dingen gaan bloggen!

Ik hoop dat jullie deze superkorte post  toch een beetje leuk vonden. Over een tijdje zal ik dit misschien weer doen dus laat maar weten als jullie ook een blog hebben! Misschien sta je er dan wel in!

x



Geen opmerkingen:

Een reactie posten