Pagina's

maandag 30 december 2013

Mijn favorieten van 2013!



Hooiii! Het jaar is weer bijna om, dus tijd voor mijn favorieten van 2013!! Ik heb nog nooit een favorieten gemaakt,  dus misschien wordt het wel iets wat vast terugkomt. 


Laten we beginnen met beauty. Hiervan heb ik het meest gevonden en is waarschijnlijk ook het leukst om te lezen voor jullie. 


Als eerste twee mascara's. De Extra super lash van Rimmel gebruik ik als ik een iets meer basic mascara wil gebruiken, want al staat er extra super lash, vind ik dat hij wel iets helpt met volume, maar als ik echt volume en zwarte wimpers wil, gebruik ik toch de Get big lashes mascara van essence. 


Deze oogmake-up remover van Yves Rocher is een favoriet van mij geworden omdat mijn ogen snel irriteren bij removers. Gelukkig heb ik daar bij deze helemaal geen last van en dat maakt het een favoriet!


Ook deze poeder van essence hoort in dit rijtje van favorieten thuis omdat hij heel goed matteert en als ik eens blush op doe (bijna nooit) en ik schiet uit, gebruik ik deze en dan maakt het ten eerste mijn gezicht matter en ook zorgt het dat de blush subtieler is. 

Als je mijn post van gisteren hebt gelezen, kon je deze al aan zien komen: de babylips van Maybelline. Deze werken superfijn en ruiken ook heel lekker!



Ik heb gemerkt dat ik deze concealer heel fijn vind. Deze is ook van essence en volgens mij de lichtste tint. Ik gebruik deze alleen voor onder mijn ogen als ik wallen heb, dus het is niet dat ik echt elke dag dit gebruik, maar toch is het wel een favoriet.

Ik merk nu, terwijl ik bezig ben dat een aantal van mijn favorieten producten zijn die ik zeker niet elke dag gebruik, maar toch favoriet zijn. Ik hoop dat jullie dat begrijpen en ja, ik ga maar gewoon verder met het volgende product.



Dit product is een getinte dagcrème. Dit raad ik vooral aan als je niet veel dekking nodig hebt, maar ik vind het een fijn product. 


De beautyproducten zijn allemaal voorbij gekomen, nu zijn de verzorgingsproducten aan de beurt!


Deze scrubgel ben ik vergeten daarboven erbij op de foto te zetten, en het werd al donker, dus vandaar dat hij niet bij de vorige foto staat. Deze scrubgel was eerst een foutje. Ik wilde namelijk een bodyscrub en kwam thuis met deze van Hema. Toen ik hem wilde proberen zag ik dat hij voor mijn gevoel te mild was. Maar precies goed voor mijn gezicht! Nu gebruik ik dit product eens in de 2 weken om mijn gezicht te scrubben en ik ben er heel blij mee!


Deze showergel is bijna op, maar het is zeker een favoriet. Ik heb deze al meerdere keren gehad en hij blijft superfijn!


Deze deo van dove is ook zeker een favoriet omdat hij heel goed werkt en ook heerlijk ruikt! 


Dit product is ook van essence en is een cleansing gel. Ik gebruik deze als ik mijn make-up er af heb gehaald voor het slapen. 


Dit product is ook bijna op maar echt een hele grote favoriet! De bodybutters van de Bodyshop bevallen mij altijd heel goed maar ik ben gek op deze mangogeur! Dit is de kleine versie en ik ben van plan als hij op is hem weer te kopen!


Last but not least: de haarproducten! Dit zijn er niet veel, weinig zelfs, maar ik wilde het toch even voorbij laten komen!


Als eerste deze haarmousse van hema! Sinds ik deze video van Beautygloss heb gezien, komt deze veel vaker uit mijn kast om te gebruiken, met het gewenste effect! 


Ik denk dat veel dit product wel herkennen. De batiste droogshampoo. Het gaat mij niet specifiek om de geur bij dit product want die vond ik niet zo fijn, maar vooral om het effect. Ik vond deze droogshampoo heel fijn werken, alleen ik vind de prijs wel hoog. 

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen! 

Check zeker mijn blog morgen voor een tag over Oud en Nieuw!

wat waren jullie favorieten?

x


Geen opmerkingen:

Een reactie posten