Pagina's

donderdag 25 juli 2013

Chocolade review


Er zijn super veel soorten chocolade, en de verschillende merken bedenken nieuwe smaken en variaties. Om nou elke keer als je chocolade wil kopen en andere smaak te proberen is handig, maar het is natuurlijk wel handig om te weten welke chocolade lekker is. Natuurlijk, iedereen heeft zijn eigen smaak en de een vindt dit lekker en de ander dat, en daarom heb ik mijn  beste vriendin Marise gevraagd om mee te testen.




De eerste chocolade die we gaan testen is Nestlé crunch. Deze reep kost 89 cent, en dat is zeker niet duur. Het was voor ons een nog totaal onbekende reep maar hij beviel echt heel goed! Het is een melkchocoladereep met gepofte rijst er in en het is gewoon super lekker!
Wij gaven deze reep allebei een 8!





Als tweede gaan we de Milka en lu proberen. Deze reep kost 99 cent en is dus iets duurder dan de crunch maar is nog steeds goedkoop. Deze hadden wij ook nog niet gegeten maar het was geen verassing hoe die zou smaken. Het is namelijk een milkareep met mini lu biscuitjes. Opzich zou ik het een lekkere combi moeten vinden, maar ik vond de chocola zelf toch een beetje tegenvallen helaas. Dat had ik van Milka niet verwacht. Marise vond de Milka lekkerder dan ik, maar had toch ook beter verwacht. Gemiddeld krijgt dit cijfer van ons een 7.2





Deze lijkt mij in ieder geval super lekker: het Rolo tablet. Deze kost net als de Milka 99 cent. Ik denk dat iedereen de Rolo snoepjes wel kent, en eigenlijk is dit hetzelfde, hoewel ik de caramel anders vind dan in de snoepjes, vind ik hem toch lekker. Gemiddeld krijgt deze reep van ons ook een 8. 




Wat ik nog niet kende: butterscotch chocolade. Erg benieuwd naar! Ook deze kostte 99 cent. We kenden allebei het begrip butterscotch nog niet, maar we dachten dat het misschien een caramel-achtig snoepje kon zijn. Het tegendeel bleek, want het waren suikerstukjes die nogal naar koffie smaakten. Dat hadden we allebei niet verwacht, dus het kwam niet heel aangenaam binnen. Na nog een paar hapjes genomen te hebben vond ik em lekkerder, maar Marise was het niet met mij eens. Het zal lekker zijn voor mensen die koffiesnoepjes (zoals Haagse Hopjes) lekker vinden, maar wij houden daar niet heel erg van. Gemiddeld kreeg deze een 6.5




En dan als laatste de Hershey's! Eindelijk ben ik ze tegengekomen in Nederland!!!! Ik had em al een keer gegeten maar ik was heel benieuwd of hij hier anders zou smaken, omdat Amerikanen, net als andere wereldbewoners, van een net iets andere chocolade houden. Ik weet nog steeds niet of dat nou veranderd is, maar ik vond de Amerikaanse net ietsjes lekkerder. Het is een soort witte chocolade met stukjes chocoladekoekjes erin, wat me heel erg aan Oreo liet denken. Ook deze koste 99 cent en kreeg van ons een gemiddeld cijfer een 8,3!

Het is wel duidelijk dat de meeste geteste smaken heel erg bevielen, maar degene die er uit sprong was toch echt de Hershey's!

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen, en het is zeker waard deze smaken eens te proberen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten