Pagina's

zondag 28 juli 2013

Mijn nagellak stash


Mijn nagels scheuren heel snel en zijn best wel zwak, maar toch vind ik het wel leuk om ze te lakken en er lekker mee te tutten. Ik heb vergeleken met de meeste andere bloggers en zelfs de meeste van mijn vriendinnen best wel weinig nagellak, hoewel ik er toch best een aantal heb. Ik vond het wel leuk om even aan jullie te laten zien welke lakjes ik allemaal in mijn stash heb.

Als eerste de nagellakjes van Catrice, die vind ik heel goed werken. Deze kosten geloof ik 2,70 per stuk en er zijn heel veel verschillende kleuren. Ik vind het altijd heel handig om op de site van Catrice te kijken naar de kleuren voor bijvoorbeeld een verlanglijstje.


Dit zijn mijn Catricelakjes met een shimmer en sommigen hebben ook glitters. Van links naar rechts zijn het:

380 forget-me-not!
420 dirty berry
910 oh my goldness!
650 goldfinger
680 khaki perry



Dit zijn de lakjes zonder shimmer enzo, maar ze zijn niet mat. Deze zijn van links naar rechts:

12 walk the lime
360 raspberry fields forever
030 meet me at coral island
130 lucky in lilac
770 put lavender on agenda


Ook heb ik een aantal Hema nagellakjes.  Deze hebben niet een specifieke naam of nummer maar ik kan er wel een aantal dingetjes over vertellen. De meest linkse lak is mijn top coat, die daarnaast is een french manicure lakje, dus een dun kwastje met witte lak. Daarnaast zie je een potje roze lak en daarnaast 2 dezelfde, ik had deze gekocht omdat ik hem super mooi vind en hij was bijna op. Vervolgens zie je een glittertopcoat en een donker blauwe lak. Vervolgens heb ik 4 kleine lakjes van de Hema in de kleuren grijs, donkerblauw, roze en rood.


Hoewel ik best wel veel make-up van Essence heb, heb ik heel weinig lakjes hiervan. Van links naar rechts zijn dit:

107 naughty and pink
08 gabriella
61 fame fatal
04 space queen
04 pin
04 crack me! silver



Ook heb ik drie HerĂ´me lakjes, waarvan ik geen kleuren op de verpakkingen kan vinden. De linkse is een 'gewone lak' en de andere twee zijn breeklakjes.



Deze twee lakjes zijn van de markt, maar zijn in sommige drogisterijen ook te koop. Dit merk heet La Femme Beauty. De linkse heet lilac cream en de rechtse is weer een breeklakje.


Dit lakje heb ik gekocht voor koninginnedag, een paar jaar geleden. Het is een oranje kleur die je eigenlijk met heel veel laagjes moet aanbrengen. Hij is van de claire's



Dit is een hele aparte lak, hij is supermooi gekleurd en heeft een heel apart flesje. Deze was te koop in een winkeltje heel dichtbij, maar die is weggegaan, dus die is niet te koop bij mij in de buurt.



Dit is een bekender merk, namelijk MAX van de Action. Dit is eigenlijk mijn enige Action make-up product. Dit is een basecoat.




Dit lakje is niet van een merk geloof ik, maar deze heb ik van een vriendin gekregen!

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen, en als jullie iets willen lezen, wat met lifestyle, beauty of fashion te maken heeft, mag je het gewoon in de reacties zetten!

x



Geen opmerkingen:

Een reactie posten