Pagina's

maandag 29 juli 2013

Colours of the rainbow tag

Als je blogs van andere mensen volgt, en dan vooral de youtubers, dan ken je de colours of the rainbow tag. Bij deze tag is het de bedoeling dat je bij elke kleur van de regenboog een beauty- of fashionproduct zoekt, wat jij hebt en fijn vind. Ik kies niet alleen de kleuren van de regenboog, ik kies ook multicolour. Voor elke kleur kies ik een beauty en fashionproduct. Omdat het zomer is zijn dit allemaal zomerproducten.

rood 

Als eerste mijn rode zonnebril van de primark! deze vond ik echt super leuk en hij is helemaal rood, dus ja.

Ook heb ik een body butter van de Body Shop! Deze heeft de geur van echte aardbeien en dat vind ik super cool van de Body Shop, alle geuren zijn namelijk helemaal echt. 

oranje

Ik heb geen oranje fashion en het enige wat ik kon vinden. Een oranje hawaii ketting die ik nooit (behalve koninginnedag) omheb.


Dit is mijn nagellakje die ik eigenlijk alleen met voetbalwedstrijden en koninginnedag gebruikt. Hij is van Catrice. 
geel


Dit is een superfijne deodorant van Dove uit de lijn gofresh. Deze heeft een citrusgeurtje en heeft een gele dop en een gele vrucht. 

Ik heb gewoon helemaal geen gele fashion :(

groen 


Dit is mijn toilettasje van clinique. Hier zitten een soort groene details op dus die vond ik wel geschikt.


Dit is een conditioner, uit een hotel. Ik neem eigenlijk altijd als ik in een hotel ben de zeepjes mee en omdat ik echt Ć”ltijd conditioner gebruik, omdat mijn haar anders gelijk gaat klitten. 

blauw


Dit t-shirtje is schattig, maar je kan er ook een hele stoere look van maken. Wat ik er ook handig aan vind is dat je het op een iets koudere zomerdag kan dragen maar ook in de herftst. 



Deze mascara is super fijn! Hij is van essence, dus lekker butget en ook nog eens echt goed waterproof! Dus je kan gewoon mascara opdoen als je naar het strand gaat ofzo. Ook krijg je grotere wimpers, wat ik persoonlijk heel mooi vind. 

indigo 


Ik hoorde een keer dat de kleur van je jeans gemaakt wordt met indigo kleurige bloemen, dus ik dacht dit telt dan ook wel mee als indigo. 


Als beautyproduct kies ik de oogschaduwkleur rechtsboven uit het quattro palletje van essence. 

violet


Dit tasje heb ik ooit bij schoenen gekregen die ik in ItaliĆ« had gekocht, en deze is super handig als je bijvoorbeeld op vakantie bent en even snel naar het zwembad gaat. 


Ook kies ik dit oogpotloodje, een paarse, ook van Essence. 

multicolour


Dit T-shirt draag ik eigenlijk bijna nooit meer, maar deze is wel lekker multicolored.


Dit is echt een superlekker parfum, ik weet niet precies hoe die heet, maar hij is super lekker en fris. Echt een perfect zomerluchtje

wat is jouw lievelingszomerproduct?

x





1 opmerking:

  1. Dat luchtje van hierboven ruikt zo lekker! En die Body Butter is ook echt heerlijk. Mijn lievelingszomerproduct? Duhh, bikini :)

    BeantwoordenVerwijderen