Pagina's

woensdag 24 juli 2013

Winactie

*WIN*WIN*WIN*WIN*WIN*WIN*WIN*WIN*WIN*WIN*WIN*WIN*WIN*WIN*WIN*WIN*

Een win-actie voor de echte volgers onder ons!

Welke producten in dit pakketje zitten, is nog een verassing, maar wat ik jullie wel kan vertellen: het is heel leuk! Het zijn vier producten van het make-up merk ELF. Oftewel: Eyes, Lips, Face. Op hun site: http://www.eyeslipsface.nl kan je natuurlijk producten van hun bestellen, maar wat is er nu leuker dan gratis producten?

Om te winnen moet je deze simpele stappen volgen:
1. Rechtsboven op deze pagina, staat een vakje met 'volg met je mail' vul daar je e-mail adres in.
2. Ga naar je mail en accepteer de voorwaarden. Nu volg je mij en krijg je bericht wanneer ik iets gepost heb.
3. stuur een mailtje met een logo voor mijn site en wie weet win jij dit wel én komt natuurlijk je logo op mijn site: fashionstyle.beautystyle@gmail.com

Natuurlijk kan je niet winnen als je je e-mail niet achterlaat. Ik kan het heel goed begrijpen als je dat niet wilt, dus ik laat evt. de mogelijkheid open om een mailtje te sturen naar mij, met als onderwerp: WINACTIE MAILADRES. Je hoeft je mailadres hier ook niet in te zetten, als je een mailtje stuurt zal ik het adres waarvanaf je gestuurd hebt bewaren.

De winactie loopt tot 1 augustus 2013. Ik stuur de dag erna een mailtje naar de winnaar(es). Als daar niet binnen 3 dagen op gereageerd word kies ik een andere winnaar(es). de voorwaarden zijn voorbehouden.

voorwaarden:
- je kan met deze actie meedoen tot 31 juli 00:00 uur.
- de winnaar krijgt zo snel mogelijk bericht en dient binnen 3 dagen te reageren. De prijs zal dan naar iemand anders gaan.
- geef een geldig e-mail adres, anders kan ik je niet benaderen en kan je ook niet winnen.
- over de actie kan niet worden gecorrespondeert.
x

1 opmerking:

  1. hoi,
    Het lijkt me leuk om mee te doen.
    Niet dat ik denk dat ik kan winnen ofso als Ries meedoet maar toch....

    x

    BeantwoordenVerwijderen