Pagina's

zaterdag 27 juli 2013

Revieuw: Maskertje Kruidvat

Maskertjes gebruik ik niet zo vaak, maar als ik er eens een gebruik dan probeer ik steeds een nieuwe, maar probeer wel te onthouden welke ik gebruikt heb en goed bevielen. Het is voor mij niet zo makkelijk om een masker te gebruiken, want mijn huid Irriteert heel snel. Ik ben benieuwd wat ik er van vind!

Dit maskertje is van het huismerk van de Kruidvat, dus het is niet een echt maskermerk als bijv. Dr. van der Hoog. Ik ben heel erg benieuwd naar de kwaliteit, omdat het een best goedkoop masker is.



Het masker kost €0,99 cent en bestaat uit twee delen, dus eigenlijk kost 1 maskertje €0,50 wat best wel goedkoop is! De maskertjes zien er vrolijk uit en omdat er twee inzitten is dit super leuk voor een slaapfeestje of een meidendagje met een vriendin! Ik heb gekozen voor de soorten strawberry en fruity cocktail. De fruity cockyail is een peel of mask.


Ik heb gekozen om de aardbeien te testen, omdat ik al eerder van een ander merk een aardbeien masker had.




Het maskertje is dermatologisch getest, en hier is ook de ingrediëntenlijst voor degenen die daarin geïnteresseerd zijn.


Kruidvat belooft een ontspannen en zachte huid, dus ik ben heel erg benieuwd hoe dat gaat werken!


De hoeveelheid masker die in één portie zit, is precies genoeg voor één keer gebruiken.

Ik heb het masker gebruikt, en vond het best wel goed. Wat me niet goed beviel was dat het masker niet goed opdroogde. Het masker zat helemaal gelijkmatig verdeeld op mijn gezicht en had dus moeten drogen, maar na 20 min. was het nog niet opgedroogd. Toen heb ik het er maar afgehaald. Mijn huid was inderdaad zacht, maar niet super ontspannen ofzo. Mijn huid was niet gespannen ofzo, maar het was niet veranderd sinds ik het op had gedaan. Dat vind ik niet erg eigenlijk, zo lang mijn huid maar niet gespannen word.

Dus voor deze prijs vind ik het zeker niet slecht! Wel jammer dat het niet goed opdroogde alleen.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen!

x

1 opmerking: