Pagina's

vrijdag 26 juli 2013

Simpele en butget make-up die ik gebruik

Ik gebruik eigenlijk niet zo veel make-up. Ik ga jullie laten zien welke producten ik echt elke dag gebruik. Dat is dan dus wat ik ook naar school zou dragen. De producten staan in de volgorde van gebruiken.




Het eerste product is de all-in-one BB cream van Essence. In deze BB cream zit o.a. ook SPF 30 dus dat beschermt je gezicht ook met dit warme weer. Ik heb hiervan 01 universal. Hij kost €3,99.



Daarna matteer ik mijn gezicht met de mattifying compact powder van Essence. Deze heb ik in de kleur 02 soft beige en kost €2,99.

Dat is de basislaag en is mijn gezicht meer egaal. Vervolgens vind ik het mooi om een natuurlijk blosje op mijn wangen te creëren. Dit doe ik met de silky touch blush, ook van Essence. Dit is nr. 10 adorable. Dit doe ik met een blush kwast die ik ook van essence heb. Deze is schuin afgesneden, waardoor het beter aanbrengt. 



Dan breng ik mijn mascara aan, want naar school doe ik geen oogschaduw op. Ik gebruik de Get Big Lashes mascara van Essence. Hij is waterproof, en dan ook écht waterproef. Want bij andere waterproof mascara's die ik had kon ik de helft of meer eraf vegen met een nat watje ofzo. Niet dat ik dat gebruikte om mijn make-up eraf te halen, want dat is niet goed voor je huid. ik breng het schuin aan omdat ik dat de laatste tijd echt super mooi vind!











Als laatste de lippenstift! Die is van de Hema, en hij is roze met een glans. Het is nr. 10. De prijs is €3,-. 

Dit is alle make-up die ik opdoe, soms doe ik natuurlijk net wat anders op, maar dit is toch wat ik het meest gebruik!

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen!

x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten