Pagina's

dinsdag 23 juli 2013

Shoplog Action, Xenos, Kruidvat en Bruna

Het leek me leuk om voor jullie een shoplog te schrijven. Ik ging vandaag shoppen voor de vakantie, voor spulletjes voor in mijn handbagage. Ik hoop dat jullie het leuk vinden!

Als eerste ben ik naar de Action geweest. Ik maak voor mezelf (en sommigen anderen) een soort boekje over dit afgelopen jaar en daarover komt nog een stukje online. Ik had er al een voor mezelf gekocht, en nu heb ik dus nog meer van deze boekjes gekocht. De boekjes kosten €0,75 per stuk. Ook kocht ik een kleiner notitieboekje, voor in mijn tas. Deze kost €0,99.



Mijn watjes en wattenstaafjes waren op, dus die heb ik ook even meegenomen. De watjes kosten €0,56 en de wattenstaafjes kosten €0,38.



Ik ben de laatste tijd heel erg van de bodybutter, en die hadden ze daar ook dus dat wilde ik heel graag proberen. Ik kon niet echt een geur vinden op de verpakking, maar de naam is beauty secrets.



Ook heb ik al een aantal keer in andere Action shoplogs de limofant voorbij zien komen, en die vond ik zo grappig er uit zien, dat ik die ook heb meegenomen.



Wat ik altijd heel lekker vind om in de auto te snoepen, zijn wilhelmina pepermuntjes, dat zag ik liggen dus daar heb ik nog lekker een doosje van meegenomen.



Als tweede winkel ben ik naar de Xenos geweest en daar heb ik één dingetje gekocht. Voornamelijk met dit weer zet ik 's nachts het raam open, en dan is het 's ochtends heel erg licht en dan kan ik niet goed uitslapen. Daarom leek dit masker mij wel geschikt.




Daarna ben ik naar de kruidvat gegaan. Daar heb ik 2 maskertjes gekocht *dat zijn er eigenlijk 4* die dus dubbel zijn. In de geuren strawberry en fruity cocktail. Ik ga er zo een revieuw over schrijven die binnenkort weer verschijnt. die kosten allebei €0,99



Ook kocht ik daar deo van dove, van de lijn go fresh met de geur grapefruit & lemongrass scent. €3,59


Ook zag ik dit coole make-up tasje voor €2,99 liggen en die heb ik ook meegenomen.




Als laatste ging ik naar de Bruna om tijdschriften te halen en daar heb ik de girlz! X-tra en de Hoe overleef ik gehaald.













oke dit was wat ik gekocht had, dus ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen!

Als je een idee hebt voor een artikel, je idee is altijd welkom!!

x




Geen opmerkingen:

Een reactie posten